Kässämartat Pirkanmaalla

Pirkanmaan Marttojen Kässäryhmä on tarkoitettu kaikille käsitöistä ja askartelusta kiinnostuneille martoille yhdistyksestä riippumatta. Meillä ei ole ohjaajaa, vaan opimme toinen toisiltamme.

Tervetuloa kässämarttailemaan olitpa jo kokenenut kädentaitaja tai vasta aloittelemassa käsityöharrastusta. Yhdessä oppimme, saamme vinkkejä toisiltamme, tutustumme käsitöiden saloihin ja alan uutuuksiin.

Kokoonnumme yleensä kerran kuussa tai erilaisten vierailujen merkeissä. Jokaisen tapaamisen ajankohta ja paikka löytyvät toimintakalenterista ja niistä muistutellaan myös facebookissa ja sähköpostilla!

pirkanmaankassamartat@outlook.com

Tapahtumat

Pirkanmaan Martojen kässämarttaryhmä on yhdistysrajat ylittävä harrastajien yhteisö, jonka toiminta perustuu vertaisuuteen ja yhdessä oppimiseen, kokeilemiseen ja onnistumisen kokemuksiin. Samalla opitaan arvostamaan omaa osaamista ja luovuutta.

Käsityöyhteisöllisyys näkyy myös sosiaalisen median ryhmissä, joissa jaetaan ideoita ja kuvia.

Vuoden 2024 teemana on luonnon materiaalien käyttäminen käsitöissä. Juhlavuonna toteutaan valtakunnallinen käsityötempaus, jossa
tehdään retkialustoja päiväkotien metsäretkille